Tamatlah sudah kertas untuk semester ni, dan juga berakhirlah semester ketiga. :)

Baru je sambut hari lahir minggu lepas, dah cuti... :(

Anyway, rancangan jangka masa pendek (kurang 24 jam)

Tengah hari
berkemas - packing, masukkan buku dalam kotak, dan sebagainya.

Petang dan malam (kalau hujan)
Duduk bilik.

Petang (kalau tak hujan)
main dengan kamera kat Balai Cerapan. Bawak tripod sekali.
Nak meraikan "birthday present" yang tertangguh seminggu.
Hari ni nak main puas2 dengan Ciel (Ciel ialah nama kamera saya. Ciel bermakna "langit" dalam bahasa Perancis).

Malam (kalau tak hujan)
main kamera kat tasik. Tepi tasiklah, bukan dalam tasik.

(Ada khabar angin yang boleh dipercayai mengatakan ada orang pernah mati lemas dalam tasik tu. Pernah dicari pada peringkat awalnya, tapi tak jumpa. Azan Maghrib je, kepala si mati tu timbul.)

Bukan nak tangkap gambar hantu ye...
Nak tangkap gambar tasik tu waktu malam.
Hari tu ada lalu, cantik jugak tasik tu.
Tapi jangan main sampai lewat malam ye cik Nat....
Esok pagi kena bangun awal...

Esok pagi (1 Disember)
kena bersiap2 lepas subuh.
Sebelum 8 pagi kena ada kat Senai.
Firefly menanti.
Akan terbang dari Senai ke Subang jam 8.35 pagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...