Saya mula bercuti secara rasminya pada 27 Januari, tatkala mahasiswa lain masih hadir ke kuliah.
27 Januari ialah Khamis.
Dan Khamis jadual kosong.
So, saya balik Rabu petang. Kisahnya di sini.
(Jumaat tu ada kuliah 1 jam, tapi saya ponteng. Ye, pas ni saya JANJI tak buat lagi..)


Jom tengok gambar-gambar saya ambil menggunakan Nikon D3100 sepanjang cuti.

Gambar kucing saya di sini.

Gambar saya jalan-jalan kat Taman Tasik Shah Alam di sini.

Gambar-gambar lain:

Kucing jiran.


Belakang rumah. Ada padang bola sepak.










Sebelum pulang ke UTM, pokok ni tak berbunga pun.
Saya balik rumah, terus berbunga sebanyak2nya.


Suka gambar ni.
Rise and shine.







Ini ialah sinaran matahari yang menembusi kaca di pintu.
Dan cahayanya "jatuh" ke karpet.
Situasinya biasa je, tapi kalau tengok dari sudut lain, memang cantik.

Tidur memanjang..
Dia tidur dalam almari yang dah dikosongkan.

Pokok misai kucing.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...