17 July 2013, 11.21 am

Saya tak berapa ingat apa yang kami berlima bualkan sewaktu sahur tadi.
Sama ada saya mamai bangun tidur atau memang saje buat pekak.
Tapi memang sunyi waktu tu. Kami tak banyak bersuara.

Hari ni genap tiga tahun arwah abah pergi meningalkan kami selama-lamanya.

Looking back,
I've changed a lot.
We've  changed a lot.

Kalau dulu memang fobia nak melangkah, saya dah buktikan yang saya dah pergi jauh.
Kalau semalam suka membaca, hari ni saya suka menulis.
Mencari kekutan dalam diri. Dan cuba berubah jadi yang lebih baik.

Apa yang dah lepas tu, anggaplah macamangin lalu je.
Kita kat sini pun tak lama. Esok lusa pun kita akan bersama mereka.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...