23 Januari 2013, 8.03 pm

Ironi
bila cari Tuhan waktu susah
dan lupa Tuhan time senang

Tapi yang eloknya,
kita ingat kita ni siapa.
Kita ingat siapa Dia.

Bila dah jatuh, insya Allah kita boleh bangun balik.
Sebab kita ada Dia.
Ini bukan penghujung sebuah kegagalan.
Tapi pintu kepada lebih banyak kejayaan.

Sem ni mencatatkan sejarah hitam (hitam ke?)
Dapat satu subjek 3 jam kredit D+.
Tapi yang lain B-, B, dengan B+. Takde huruf C pun.
Cuma huruf D tu je yang buat mata saya gelap sekejap hari ni.

D+ tu masih lulus. Tamau repeat kot.
Fokus kat subjek akan datang je.
PSM pun kena jaga jugak.
TAKNAK EXTEND.

Dan fikir macam-macam lagi untuk hari esok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...