August 10 2020, 12.19 am


Ni lah gambar langsir baru tu. Mak saya nak warna apa. Saya cakap nak warna ungu.


My mum and my step-father pergi GM Klang dan cari cari kedai langsir. Takde warna ungu. So, ni lah yang parents saya belikan. Saya keluar duit je la untuk bayar langsir ni.

Haei ni banyak jugaklah keluar duit. Saya nak fokus kat dapur dulu. Sebab saya pernah baca buku pasal home organization ni yang menyebut dapur ni sebenarnya 'hati' rumah kita. Bahagian 'cleaning zone' dah settle. Sekarang masuk 'storage zone' macam silverware, pinggan mangkuk, cawan, dan small appliances. Banyak jugak modalnya. Mungkin makan tahun jugak baru dapat kumpul semua.

Tadi lalu depan Warung Masrap. Nampak krew Kampung People tengah shooting lagi kat sana. Nampak Badrul bisu pakai t-shirt hitam bersembang dengan TP. Meriah gila warung tu. Haha.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...