2 September 2011

Entri kali ini khas untuk sepupu-sepupu kecil dan anak buah saya.

1 Syawal 1432 H
Wafi. Sepupu saya.
Asal jumpa jer, mesti si Mia ni tidur.
Mia ni anak buah saya.
Anak sepupu.


Wafi.

Sampai nak balik pun, masih tertidur.
Yang angkat ni ibu Mia.


2 Syawal 1432H



Iqbal. Sepupu.

Shira. kakak Iqbal.

Masuk bilik, ambil album album gambar ayah beliau.
Habis keluar macam2 cerita.
"Eh, ni rupanya ayah masa muda yer..."
Kami tergelak.







Malu-malu Shira ni.


Anak buah pertama kami, Damia Qistina atau kami panggil Mia.
Umur: 4 tahun.

Walaupun berumur 4 tahun, ketinggiannya ialah setinggi budak 6 tahun.
Bila kawan-kawan dia kena buli, mesti akan menyorok belakang Mia.
Dan takde sape berani sentuh dan cari gaduh dengan dia.
Taiko besar kat taska.

Tak main dengan Barbie.
Pencinta Ultraman.
Memang suka main mainan budak-budak lelaki.
Seorang yang lasak dan kasar.
Tapi jiwanya tetap jiwa seorang wanita.. =)


Iqbal dan jam Ben 10 berlampu lip lap.
Dia tunujuk jam ni menyala-nyala depan semua sedare-mare dia.

Mia ni ada rupa Chibi Maruko-Chan tak?
memang chibi (kanak-kanak kecil) pun..

khusyuk tengok tv. x berkedip.

Iqbal minum air.

Iqbal kutip bunga api yang Mia main tadi.
Dan cuba tegakkan lilin yang dah ditanggalkan.

Shira main ulat gonggok.
HAH???





Seronok main ulat gonggok....

Azim, abang kepada Shira dan Iqbal.


Wafi dengan Azim ni memang satu geng.


pelapis. haha.





4 Syawal 1432 H
Emeer, anak sepupu saya.
Kira anak buah la.
Yang ni beraya rumah saya.








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...