April 25 2015, 12.50pm



Baru balik PWTC. Macam tahun-tahun lepas, pagi-pagi buta dah gerak naik komuter ke Hentian Putra. Tapi kali ni awal sejam. Pukul 9 pagi dah terpacak depan pintu Dewan Tun Hussein Onn. Nampak pak guard kat depan tu dah tak jaga pintu lagi, saya pun menyelinap masuk dalam dewan.

I might be their first customer today yang datang kat booth Jemari Seni tu. Sebab masa saya berdiri depan gerai tu pun saya tak tau gerai tu dah bukak ke belum. Lengang sangat. Akak tu pun kata dah bukak dah. Saya terus ambik 4 buah Hlovatinta II dengan 3 buah Hlovatinta. Saya beli lebih sebab nak bagi kawan-kawan tempat kerja. Harga kedua-duanya RM10 je setiap satu. Booth tu jugak ada macam-macam novel dari penulis-penulis Jemari Seni, (especially Hlovate) except for a+b[tunas]+aA+bB. Buku ni sebenarnya bukan limited edition, cuma buku ni dijual online dan eksklusif di Popular sahaja. So, jangan takut la kalau siapa-siapa yang belum ada buku tu lagi. Tak pun, beli je [tunas] dengan aA+bB.

Kepada kakak JS yang pakai cermin mata dan berdiri tak jauh dari rak buku Hlovate dan rajin melayan soalan-soalan saya, saya la tuan punya blog ni. So, kakak dah tau la saya ni lelaki ke perempuan.

Buku Hlovate kali ni, macam Hlovatinta, ada quote dari buku-buku beliau. Kali ni, most of the contents ambil dari Rooftop Rant.15 quote dari Versus dan 4 quote dari aA+bB. Terubat jugak la rindu nak baca tulisan-tulisan beliau. Cuma agak sedey sikit la sebab takde novel baru beliau. And I'm expecting Hlovatinta III plus the new novel in the future. *angkat kening double-jerk*

2 comments:

Wah, bestnya dapat g pesta buku.. dulu time blaja mmg tiap tahun pegi.. sebab dekat.. :D

kita pun dah dapat. alhamdulillah. anak buah kita belikan. hikhikk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...